sobota, 30 sierpnia 2014

Make a revolution with MakeUp Revolution!

Kiedy zobaczyłam, że przyszła paczka jarałam się jak dziecko, a zaczęło się niewinnie.. od newslettera na skrzynce mailowej.

Jakiś czas temu Drogeria internetowa eKobieca uruchomiła 20% zniżkę na kosmetyki Make up Revolution. Nie zważając na fakt, że jest koniec miesiąca, że w portfelu smutno tłuką się miedziaki, sięgnęłam po "żelazną rezerwę" i zaszalałam...
Tak, to dobre słowo biorąc pod uwagę ile tego wrzuciłam do wirtualnego koszyka.
Wątpliwości poszły na bok gdy zobaczyłam i dotknęłam tych cudowności. Zrozumiałam, że ten cały zachwyt blogo i youtubo sfery nie jest przesadzony. Cena kusząco niska, a jakoś N I E S A M O W I T A! I nie ma w tym krzty przesady.
Najgorsze jest to, że ręce aż świerzbią, żeby kliknąć po więcej.
Jeśli ktoś już się zastanawia nad grudniowymi prezentami dla mnie - nie krępujcie się. Biorę w ciemno. Wszystko.

Poniżej przedstawiam zdjęcia moich zdobyczy, a na samym końcu pokaże Wam szybki makijaż. Z 5 rano oczywiście ;)
Na dniach pojawi się również notka z dokładniejszą recenzją poszczególnych kosmetyków i ze swatchami. Bądźcie czujni!

Ps.Zdjęć jest bardzo dużo.

 Kolor Medium/Dark

 Odcień Magnificient Cooper


 Iconic 3



 Matte Brights







 Pigmenty w odcieniach: Affluent, Allure, Dynamic, Cautions

I czas na make-up z paletą Iconic 3









Kosmetyki możecie nadal dostać w super cenach!

W DNIACH 25-31.08.2014 możesz zakupić produkty Makeup Revolution korzystając z kodu: MAKEUPREV20PROC, który obniży ceny regularne o 20%.
http://www.ekobieca.pl/firm-pol-1404832639-Makeup-Revolution-.html
              Zapraszam do komentowania i obserwacji ;*
                       Jak również na naszą stronę fb:
                                         https://www.facebook.com/gilibetty

                                             Gil ;*





11 komentarzy:

  1. no nie <3 chyba czas zrobic zamowienie :D o Gil nawet o 5 rano sliczny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten makijaż, ja też zrobiłam Iconic 3 od razu jak tylko przyszły w środę z ekobiecej :) Ale to Iconic 2 jednak mnie urzekła :) Pomadki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. A i rozświetlacz koniecznie kup! Zresztą widziałaś na pewno u mnie, ale ta tafla jest niesamowita na żywo....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie było tego odcienia, który chciałam :(

      Usuń
  4. ale zaszalałaś:) warto było naruszyć żelazne rezerwy! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W pigmentach się zakochałam :) Teraz czekam na ich cienie pojedyncze ale jeszcze nigdzie nie są dostępne :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo totalne szaleństwo! :D Mnie by chyba z domu wyrzucili jakby zobaczyli, że znowu kosmetyki kupiłam. Te pigmenty wyglądają cuuuuudnie! I makijaż też bardzo ładny. Jak ty wstajesz o 5? Chylę czoła, dla mnie zwleczenie się z łóżka o 7 to jest szczyt możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus mieszkania tylko z facetem, który na maxa wspiera twoja pasję.A 5 rano to kwestia przyzwyczajenia. Jak mus to mus.

      Usuń
  7. Ja jak zwykle przegapiłam interesujące promocje :) Revolution uwielbiam :) cienie mają piękne mocne i dobre

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!