niedziela, 8 lutego 2015

Blichtr i MaxiKarnawał. Czyli co ja narobilam.

Wszędzie jest MaxiKarnawał. Mało, która osoba mająca zamiłowanie do makijażu nie machnęła karnawałowego makijażu na na konkurs u Maxi. Zrobiłam to i ja. Wyczekałam oczywiście do ostatnie chwili. Jak skończyłam malunek to akurat zachodziło słońce więc łapałam światło na kolanach. Dosłownie. Wyszło jak poniżej. jestem świadoma swoich szans zwłaszcza jak widzę te wspaniałe prace. Dlatego powodzenia! Ja przy swoim malunkowaniu bawiłam się świetnie.






.::Użyłam::..

Twarz: 
  • Revlon CS 150 
  • Puder Kryolan Antoi Shine
  • Bronzer Kobo Sahara Sand, 
  • rozświetlacz cień z Mannhatan
  • Róż Wibo  
 
Brwi: Maybelline Permanent Taupe i cień z Brow Kit Makeup Revolution + utrwalacz WIBO

Oczy:  
  • baza Lime Crime
  • Miedziany pigment KOBO
  • Pyłek z Collection 2000
  • StarDust Eye My secret
  • Pigmenty Makeup Revolution
  • Brązowy cień Makeup Revolution 
  • Granat - Sleek UM V2
  • Brokat My secret
  • Tusz FiberBlast Eveline
  • Połówki rzęs (no name)
  Usta: Matowa szminka Golden Rose 02

Gil

17 komentarzy:

  1. Makijaż pasuje Ci do włosów wprost idealnie. Fajny, staranny, nic tylko iść na imprezę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, porządnie wykonany makijaż :) będzie moją inspiracją

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja praca jest pierwszą, którą zobaczyłam, jeśli chodzi o ten konkurs. Dolna kreska - bomba! Całość bardzo estetyczna i trzymam za ciebie mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja już widziałam mnóstwo i wiem , że moja kreska to pikuś :D

      Usuń
  4. Jak wszystko równiutko i doskonale, podziwiam! : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ładny ^^ lubię teraz taki ogieeeń na oku ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż, super Ci pasuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super połączenie kolorów :) Fajnie że natrafiłam na Twój blog,masz super pomysły na makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a na koniec utylizacja rzęs - obowiązkowo! :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!