niedziela, 4 stycznia 2015

Blue moon - Mój sylwestrowy makijaż

Mój sylwestrowy makijaż był pełen błysku! Co z tego, że byliśmy tylko na domówce? Makijaż musi być po mojemu :D



 
.::Użyłam::..

Twarz: Revlon CS 150, Miyo puder sypki, Bronzer Kobo Sahara Sand, rozświetlacz Goddes of love, Róż Wibo
Brwi: Vipera cosmetics mineral liner 04 i utrwalacz WIBO
Oczy: baza Essence I ♥ stage, cień w kredce WIBO, Cienie z MUR Welcome to the Pleasuredome, Cienie Sleek Ultra Matts, Pigment My secret Star dust, MUR Awsome metals Rose Gold, Eyeliner PinUp Wibo, Tusz Wibo Up Up.. i Volume Rocket Maybelline
Gil

26 komentarzy:

  1. Na domówce też można wyglądać szałowo! :D Niesamowity makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny makijaż :) Masz fajny kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tęczówke msam dość zwariowaną, ale lubie ja fakt ;D

      Usuń
  3. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji "Karnawałowy makijaż" na zBLOGowanych. Zbieramy najciekawsze pomysły na imprezowe makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ... Jestem pod wrażeniem *-* Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wstawiłaś post na Wibo, mam co podziwiać :) Piękny makijaż, bardzo mi się podoba. Hipnotyzujący:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że koś zwraca uwage na pos na takich stronach :)

      Usuń
  6. Pięęękny! naprawdę jest na czym oko zawiesić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ! To połączenie cudo! Ja tez postawiłem na granat, ale połączony z kobaltem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny makijaż! Zapiera dech w piersiach!
    Zapraszamy do siebie: lashlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudo *.* Napatrzeć się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement od Ciebie to dopiero cudo! Dziękuję ;*

      Usuń
  10. Również byłam na domówce, ale makijaż musiał być iście karnawałowy! Przecież od tego jest sylwester! :D

    Pięknie wyszedł Ci ten makijaż, cudo! Jak pięknie roztarte cienie :) Oddaję na niego głos na zblogowanych!!!

    Ja również biorę udział w tym konkursie, haha! :D
    http://zblogowani.pl/wpis/274887/162-the-carnival-eden-moja-pierwsza-publikacja

    Pozdrawiam i życzę sukcesów! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycający makijaż, skopiuję na jakąś grubszą okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor oczu, a i gra kolorów na powiece robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!