środa, 29 października 2014

Laserowa depilacja z Glamour Vectus w Krakowie. Czyli pierwsze wrażenie z laserowego starcia!

Jakiś czas temu otrzymałam ciekawego maila z propozycją współpracy - spotkanie blogerskie połączone z prezentacją Lasera Vectus w salonie i możliwością wykonania jednego zabiegu. Szczerze mówiąc, na początku się roześmiałam. Dlaczego? Otóż już od paru ładnych lat, za każdym razem kiedy muszę wykonać depilację jakiejkolwiek części ciała, powtarzam sobie: "Jak będę bogata to strzelę sobie depilacje całego ciała!"
Sądzę, że domyśliliście się, że od razu się zgodziłam.. ;)
Po pierwsze dlatego, ze chciałam zawsze spróbować laserowej depilacji, po drugie miało to być mini spotkanie blogerskie. Zawsze chciałam poznać piszące dziewczyny i w końcu się udało :)


O godzinie 18 zjawiłam się w salonie gdzie czekała już Ewa nasz szkoleniowiec i organizatorka spotkania oraz Agnieszka kosmetolog i laserospecjalistka (nazwa wymyślona przez autora tegoż posta). Przygotowano dla nas wygodne miejsce spotkania. Oprócz materiałów informacyjnych i prezentacji, która wprowadziła nas w historie i działanie lasera Vectus, czekała na nas miła niespodzianka w postaci słodkiego poczęstunku, ciepłej i niezbędnej w ten ziąb herbaty oraz wina.





Ewa w bardzo skondensowany, konkretny sposób opowiedziała o laserze, jego sposobie działania i efektach. Brzmiało baardzo zachęcająco! Poniżej kilka informacji ze strony internetowej Glamour Vectus *klik*




Jak działa Laser Diodowy.Laser diodowy emituje łagodną wiązkę promieni, pochłanianą przez barwnik włosa, co prowadzi do zniszczenia jego cebulki. Należy jednak dodać, że nie wszystkie włosy rosną równocześnie. Część z nich znajduje się w fazie wzrostu i właśnie one reagują na światło lasera. Pozostałe włosy są w fazie inwolucji i spoczynku. Po tym okresie część włosów znów wchodzi w aktywny etap wzrostu. Dlatego też, aby usunąć prawie wszystkie włosy zabiegi muszą być powtórzone. Podczas jednego zabiegu można usunąć do 30 % owłosienia. 

Dlaczego warto wybrać Laser Diodowy Palomar Vectus.
PALOMAR VECTUS™ to prawdziwie innowacyjna technologia trwałego usuwania owłosienia. Jest skuteczna i bezpieczna dla każdego koloru skóry oraz każdego koloru owłosienia. Jej wyjątkowość polega na tym, że skutecznie działa nawet tak trudne do usunięcia włosy jak rude czy jasny blond! Jest najnowszym, najszybszym i zarazem najmocniejszym systemem do depilacji laserowej na świecie.

Nowoczesne technologie w laserze Palomar Vectus.

  • SKINTEL inteligentny czytnik poziomu melaniny w skórze . Określa on poziom melaniny i na podstawie odczytu automatycznie dobiera optymalne parametry zabiegu. Indywidualne ustawienia umożliwiają zastosowanie wyższej energii, bez ryzyka poparzenia. Dzięki temu zabieg jest efektywniejszy i bardzo bezpieczny.
  • PHOTON RECYCLING. Techologia która polega na ponownym wykorzystaniu światła lasera w naturalny sposób odbijającego się od skóry. Tym samym, energia emitowana przez laser wykorzystywana jest efektywniej, a skuteczność procedury radykalnie wzrasta.
  • ADVANCED CONTACT COOLING. System chłodzący który powoduje, że skóra chłodzona jest przed, w trakcie i po emisji światła. W rezultacie wyczuwalność ciepła w trakcie procedury jest minimalna, a jej komfort znacznie wzrasta.
  • NAJSZYBCIEJ PRACUJĄCY SYSTEM. Dzięki zwiększonej końcówce zabiegowej pozwala wykonać epilację dużych powierzchni w zaledwie kilka minut
Prawda, że zachęcająco?

Po miłej pogawędce zostałam zaproszona na zabieg. Zdecydowałam się na depilację pach. Bardzo spodobał mi się motyw wypełniania specjalnej karty klienta. Bezpieczeństwo zarówno jego jak i osoby wykonującej zabieg przede wszystkim. Położyłam się na łóżku, założyłam okulary zamknęłam oczy i po 2 minutach było już po. Bardzo pozytywnie mnie to zaskoczyło bo nie spodziewałam się aż tak szybkiej akcji.




 Co do samego zabiegu. Najpierw Agnieszka sprawdziła grubość i zawartość melaniny w skórze za pomocą Skintel, o którym pisałam wyżej. Następnie punktowo i dokładnie przykładała głowice lasera. mogę potwierdzić, ze chłodzenie rzeczywiście jest wyczuwalne zarówno przed jak i po "strzale". Co do bólu - tutaj sprawa jest bardzo indywidualna. Ja odczuwałam bardzo silne ciepło. Jednak porównując laser do depilacji woskiem bezapelacyjnie wygrywa laser.
Agnieszka, kosmetolog,  nawiązuje szybki i bardzo miły kontakt, więc nawet o tym bólu/cieple można zapomnieć.

Co z efektami? Ciężko jakkolwiek ocenić po tych kilku dniach i jednym zabiegu. Na tę chwile włosy odrastają zobaczymy co stanie się z nimi w trakcie. Nie miałam żadnego podrażnienia czy większego zaczerwienienia.
Nie martwcie się jednak! Jakimś cudem zostałam wylosowana i wygrałam cały zestaw zabiegowy, więc zdam wam dokładną relację z tego czy laserowa depilacja ma sens i jest warta Waszych pieniędzy.


Mam dla pierwszych pięciu z Was  pięć zniżek 50% na pierwszy zabieg laserowej depilacji! Jeżeli jesteście z Krakowa lub okolic i chciałybyście skorzystać, zapraszam do kontaktu mailowego i w komentarzach.





Spotkanie odbyło się w salonie Glamour Vectus w Krakowie ul.Hugona Kołłątaja 6/1.
Kontakt i namiary? Proszę bardzo!



 Najlepszy znak kobiety ;)

Na spotkaniu była nas w sumie 6 razem z Ewą:
 
Od lewej: Beata, Hania, Justyna, Ja, Joanna
Mam nadzieje, że to nie ostatnie nasze spotkanie. Zapraszam do obserwacji naszych blogów gdzie pojawią się kolejne recenzje zabiegów.

1 komentarz:

  1. Fajnie, że byłaś na takim spotkaniu ale nie wiemy, czy zdecydowałaś się :) Ja aktualnie jestem po zabiegach usunięcia owłosienia dzięki depilacji laserowej i mogę Ci w 100% polecić. Nie czułam dużego bólu, owszem jakiś dyskomfort zawsze jest ale generalnie było całkiem miło. Korzystałam z depilacji innej firmy. Bardzo odpowiadał mi cennik
    https://depilacja.pl/cennik-depilacji-laserowej/
    , ja za fachową i profesjonalną usługę zapłacę co trzeba. Moja satysfakcja po zabiegach jest bardzo wysoka. Nie sądziłam, że tak szybko uda mi się pozbyć włosków na długie lata :) Mój mąż zachwycony.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!