piątek, 1 sierpnia 2014

Próby, próby...

Sezon ślubny w pełni. Jutro czeka mnie hardcorowe malowanie czyli dużo osób i mało czasu, ale na pewno damy radę. Jeżeli tylko moje "modelki" się zgodzą ujawnię tutaj i na fb ich oczęta.
Ostatnio też robiłam próbę i choć ostateczny makijaż ulegnie zmianie wrzucam zdjęcia z naszej walki o ideał.







Ostatnio dużo było u mnie zamieszania dlatego miałam chwilową przerwę. Wynikała głównie z braku dostępu do internetu. Z pozytywów w końcu kupiłam aparat i powoli się zaznajamiam z Sony HS300. Mam duużo do zrecenzowania dla Was :) Skarpety złuszczające, proszek do zębów, nowa seria z Ziaji... Na pewno nie zabraknie mi tematów ;)

Zapraszam na naszego FB  https://www.facebook.com/gilibetty
do obserwowania, komentowania i like'owania.

Pozdrowionka ;*
Gil

4 komentarze:

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!