niedziela, 17 sierpnia 2014

Notka naładowana pięknem i zdjęciami - Ślub Gabi. Makijażowo.

Jak w tytule. W mojej pracy prócz samego malowania, uwielbiam poznawać kobiety i ich piękno. Nawet nie wiecie dziewczyny jakie wszystkie jesteście wspaniałe. I nie tylko te które malowałam 15 sierpnia. Wszystkie. Nie zapominajcie o tym!

Dziś notka typowo zdjęciowa. Pokaże Wam wszystkie 6 wspaniałych Pań, które oddały się w nasze ręce. I  będzie też kilka ujęć całego rozgardiaszu. Te zdjęcia i "ściskanie" mojego kręgosłupa zawdzięczam Ani! 
Ja dziękuję za przemiłą atmosferę i sprawną organizacje. Oby więcej takich wyjazdów.

Zapraszam na fotorelacje : )

Mój "niezbędnik" Ciągle za mało...





I efekty...

Natalia







Mama Panny Młodej i sióstr :)




Zuzanna





Ania




Marcelina




I najważniejsza kobieta tego dnia. Gabi :))








Paznokcie hybrydowe w wykonaniu megazdolnej Betty! Więcej jej wspaniałej, artystycznej pracy w jej albumie na fb:


Ten szczery uśmiech mówi sam za siebie :)

Zapraszamy do komentowania i obserwacji. 
Również zachęcam do odwiedzania naszego fb:

Jeżeli chciałabyś wykonać makijaż/paznokcie zgłoś się do nas! Drogi kontaktu: mail/formularz kontaktowy/ telefon. Mamy jeszcze wolne terminy.

Buziaki
Gil ;*
  
PS. Biorę udział w rozdaniu urodzinowym u Justyny

12 komentarzy:

  1. Prześliczny makijaż panny młodej! Pozostałe również, ale ten jest zawsze wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż u każdego! Bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do mnie -> http://neilastyle.blogspot.com/
    może skomentujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne! Mix 1 i 5 z kolorystyką 3 byłby moim wymarzonym :) Ach, chciałabym znów oddać się w Twoje ręce, jakkolwiek by to nie brzmiało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra Dobra. Nie stulaj. pomaluje, a potem się znów zmyjesz..

      Usuń
  4. Ja jeszcze dodam, że podziwiam za cierpliwość - jak bym miała pod rząd malować 6 osób, które są w stresie i spieszą się na ślub to bym chyba padła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha i PM ma takie piękne oczy, że łohoho :)

      Usuń
    2. Pozory. Mega satysfakcja i adrenalina. Tylko kręgosłup daje w kość. Same piękne oczy mam ostatnio. Dzięki :)

      Usuń
  5. Uwielbiam makijaże ślubne w takim właśnie stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaze technicznie super, ale mam kilka uwag, po pierwsze doklejac kepki dokleilabym je gesciej a nie w tak duzych odstepach, po drugie cera dojrzala czy mama panny mlodej nie lubi perly...

    Sama technika cieniowanai itp jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za sugestie! :) Co do kępek masz racje muszę to jeszcze dopracować. A jeżeli chodzi o mamę panny młodej, wiem o zasadach makijażu dla starszych kobiet. I na żywo wszystko na prawdę dobrze się prezentowało. Plus za czujność i konstruktywną krytykę :)

      Usuń
  7. Ojj widzę, że się działo. Bardzo ładnie, precyzyjnie... Jak na tyle dam do malowania, efekt super. kawał dobrej roboty!:)

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!