czwartek, 7 sierpnia 2014

Przydymiony make-up na przydymiony nastrój.

Hej :)

Mam dziś dla was brązowe smoky z morską, dolną powieką.
Użyłam:
Twarz: Podkład L'Oreal True Match, Róż Wibo, Rozświetlacz Manhattan(cień), Puder Transparentny Kryolan.
Oczy: Baza Essence, Cienie Trio Inglot i Sleek Ultra Matt Darks V2, Tusz Maybelline, Brwi Maybelline Color Tatoo

Zapraszam :)





Jutro zapraszam na notkę o innych ciekawych podkreślaczach do brwi :)

Czy jest coś o czym chcielibyście przeczytać? Bardzo proszę o komentarz! Dodają skrzydeł :)

Zapraszam na nasz FB: https://www.facebook.com/gilibetty
Jak i do obserwowania.

Do jutra!
Gil

9 komentarzy:

  1. Widać, że masz już wprawę w tym co robisz. Trzymam za Ciebie kciuki i życzę Ci sukcesów w prowadzeniu bloga :)
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł łoł, nie wiedziałam, że z Ciebie taka zdolniacha ;) gratuluję, na pewno kiedyś się do Ciebie zgłoszę ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne oczyska! Dawno już takich nie miałam, muszę sobie zrobić bo przez to gorąco to w ogóle cieni już prawie nie używałam, tylko pomadeczki kolorowe w kółko ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj co raz chłodniej na szczęście... Ja już nie mogłam żyć :D

      Usuń
  4. Wspaniale dobrane kolory :) Idealny na wieczór ze znajomymi :) Masz cudowny kolor włosów :)

    scenariuszmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!