poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Violet, violet...

Zapraszam Was na dzisiejszy makijaż ;*





Jak kolwiek widać, ze majstrowałam przy zdjęciach to jednak nie aż tak jak wyostrzył to blogspot. Wiecie skąd takie "wyjarzenie" kolorów?

..::Użyłam::..
Twarz: Revlon CS 150, Puder sypki Yves Rocher Couleurs Nature
Brwi: Maybelline Color Tatoo (p.taupe) i utrwalacz z Wibo
Oczy: baza Essence, cienie Trio z Inglot, eyeliner Maybelline, rzęsy Maxfactor 2000 calorie


Ps. Zrobiłam mega zamówienie na www.ekobieca.pl
Boo....

W DNIACH 25-31.08.2014 możesz zakupić produkty Makeup Revolution korzystając z kodu: MAKEUPREV20PROC, który obniży ceny regularne o 20%.
Nie takie złe te newslettery czasem ^^

Zapraszam do komentowania i obserwacji.
Nasz fb G & B
 
;*
Gil 

16 komentarzy:

  1. Po prostu idealne:).


    http://niewiadomyweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam ten problem musisz odznaczyć opcje automatycznego retuszu przez google +. A co do makijażu, bardzo ładny odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały makijaż ! ja niestety potrafię tylko malować na kartce :/ na powiekach nie potrafię nic pięknego wyczarować :/

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) skoro umiesz na kartce to i na oczach umiesz. Tylko próbuj!

      Usuń
  4. Moje kolory :D Świetnie dobrane do koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jaki kontrast :D A próbowałaś odznaczyć tę opcję "poprawiania" w Google? U mnie to pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie już tak zrobiłam i kolejne zdjęcia już są normalne. Uff na szczęście bo zapowiadała się tragedia.

      Usuń
    2. Super :) cieszę się, że się udało.

      Usuń
  6. pięknie współgra ten niebieski cień z kolorem Twoich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też skorzystałam z promocji na Makeup Revolution :) mam już dwie paletki i folie, ale chcę więcej :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!