środa, 27 sierpnia 2014

Blue jeans

 Jakoś dziś choro i śpiąco. Dobra wiadomość że jutro późniejsza pobudka, więc (może) moje oczy będą się lepiej prezentować ;))
Zapraszam na BlueJeansowyMakeUp









Tylko śniegu mi brakuje... 

 .::Użyłam::..
Twarz: Revlon CS 150, Puder sypki Yves Rocher Couleurs Nature, Róż Wibo, Bronzer Honolulu w7
Brwi: Maybelline Color Tatoo i utrwalacz z Wibo
Oczy: baza Essence,Sleek UM ver.2,Inglot, rzęsy Maybelline Rocket Volume
Usta: błyszczyk Bell French Chick
Zapraszam do obserwacji i komentarzy.
Może jest jakiś makijaż, który chcecie tutaj zobaczyć?

Ze śpiochowym pozdrowieniem
Gil

9 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz piękne, melancholijne spojrzenie. Jak disneyowska księżniczka :)
    Ech, zazdroszczę Ci, że niebieski dobrze na Tobie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż spojrzenie mam ładne ;) Nie każdy niebieski, nie każdy...

      Usuń
  2. Piękne! Pasuje Ci strasznie ten make-up do koloru włosów! :) A pierwszy raz słyszę o pudrze sypkim z YR, jak się sprawdza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem CI , ze całkiem nie źle. Jest transparentny, ale ładnie się utlenia. Trzyma mat i makijaż. Wróciłam do niego po dłuższym czasie zdrady i jest ok.

      Usuń
  3. Ja w niebieskościach wyglądam jak ruska baba bądź Kleczkowska :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale odcieni jest mnóstwo. A nuż jeszcze jakieś nie przetestowałaś! A Kleczkowska to Ikona przecie! :D

      Usuń
  4. Przepiękny makijaż! Mi niestety nigdy taki nie wychodzi, albo nie umiem albo nie wiem jak... ;)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!