wtorek, 24 czerwca 2014

Zaczynamy!

Witajcie!


Dziś jest dobry dzień, żeby zacząć. Tak czuje!
Po wielu dniach i godzinach rozmyślań, planowania, ogarniania i organizowania wreszcie założyłam ten blog. Będzie to strona pełna makijażowych inspiracji, które wyjdą spod moich pędzli, hybrydowych dzieł sztuki na paznokciach ;) recenzji i wszelakiej maści spostrzeżeń na temat tego co jest wokół mnie. Mam nadzieję, że znajdę swoich odbiorców, z którymi będę mogła to wszystko skonfrontować.
To będzie miejsce gdzie pasja moja i mojej współtowarzyszki wreszcie zderzy się z większą publicznością.
Mam nadzieję, że nie zawiodę i będziecie tu napełniać głowę inspiracjami :) Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Powoli się wszystkiego nauczę i Blog będzie wyglądał jak ta la la :D

Póki co zapraszam do czytania i podglądania. W kolejnych notkach uchylę rąbka tajemnicy o mnie i Betty, której prace też będą tutaj gościć ;)

Niech się dzieje!


Na koniec jeszcze tajemniczo dziękuję osobom bez których by mnie tutaj nie było. Oni wiedzą jakim krokiem jest dla mnie ta pierwsza notka ;) M. D. B. A. DZIĘKUJE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentuj, pytaj, oceniaj, wszczynaj dyskusje. Niech się dzieje!